Voorbereiding in volle gang - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Nicole Jager - WaarBenJij.nu Voorbereiding in volle gang - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Nicole Jager - WaarBenJij.nu

Voorbereiding in volle gang

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

25 Augustus 2014 | Nederland, Zeewolde

Nou, 1 dag voor vertrek en alles lijkt klaar te zijn. Fototoestellen ingepakt, batterijen volledig opgeladen, koffer ingepakt (met voornamelijk t-shirts om weg te geven) ingecheckt via internet, vandaag de laatste puntjes op de i zetten en dan vertrek ik morgenochtend naar Kenia. Peter brengt me gelukkig weg. Dat scheelt heel wat ge-emmer met een grote koffer en een dikke rugzak in de trein.
Ik moet zeggen dat de spanning nu wel stijgt. Natuurlijk heb ik al aardig wat vlieguren gemaakt, maar zo ver alleen nog niet. Ook is de situatie in Kenia op het ogenblik soms licht ontvlambaar, wat maakt dat je niet geheel onbevangen aan een dergelijk avontuur begint. Jammer, maar volgens BuZa is het reisadvies naar de regio Mombasa nog steeds niet negatief, dus Kenia, here I come!

  • 25 Augustus 2014 - 08:37

    Janneke:

    Lieve Nicole,
    karibu Kenia! Je bed is opgemaakt en morgenavond sta ik op je te wachten op het vliegveld.
    Een goede reis en ik vind het ontzettend gaaf dat je komt!
    Liefs, Janneke

  • 25 Augustus 2014 - 09:16

    Pia:

    Heel veel plezier kijl uit naar de foto's.

  • 25 Augustus 2014 - 09:19

    Lisa:

    Lieve Nicole,
    Hele goede reis en maak er een onvergetelijke vakantie van!
    Ik houd het hier in de gaten voor mooie foto's en jou belevingen.
    liefs van ons allemaal

  • 25 Augustus 2014 - 10:30

    Maartje:

    Ha Nicole, daar ga je dan. Op naar het mooie gebied. Ik ga je volgen op de site. Leuke en mooie foto's en als het aan jou ligt ook grappig vertelde verhalen, dus komt helemaal goed.
    Geniet! Liefs van je ex collega!

  • 26 Augustus 2014 - 23:18

    Annette:

    Hoi Nicole, heel veel plezier en goede reis toegewenst!!
    Ook ik zal je reisverslag volgen en wacht met spanning op je foto's. Toi toi, Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Nicole

Ik ben Nicole en ik ga Janneke bezoeken in Kenia.

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 5248

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 07 September 2014

Nicole goes Kenia

Landen bezocht: